Noe som gjør inntrykk

Fortell leseren mer

Toppteksten og underoverskriften forteller oss hva du tilbyr, og skjematoppteksten lander avtalen. Her forklarer du hvorfor tilbudet er så fantastisk at det er verdt å fylle ut et skjema.

Husk:

  • Punktlister er bra
  • til å utheve fordeler og
  • gjøre besøkende til kundeemner.

planlagt jobbfravær er en vanlig utfordring som enhver arbeidsgiver må håndtere. Det kan ha ulike konsekvenser, fra kostnadene ved å måtte ansette vikarer på kort varsel, til tapt produktivitet blant ansatte som må dekke for de som er borte.

For å hindre at fravær blir et stort problem for virksomheten din, må du forstå de underliggende årsakene til problemet og utvikle en skreddersydd strategi for å håndtere det.

Vi har utarbeidet en guide som utforsker dette emnet grundig og undersøker hvorfor det er så viktig for arbeidsgivere å ha en tydelig og veloverveid tilnærming til fravær. 

Last ned guiden for å lære:

  • Noen av de viktige punktene som bør inkluderes i din fraværs-policy
  • Hvordan en høy grad av fravær kan påvirke virksomheten din
  • Hva du kan gjøre for å håndtere fravær på arbeidsplassen.